לוגו עומר נירהוד
עומר נירהוד ליווי איש העסקים

ליווי אנשי עסקים

מאחורי הפירמה העסקית עומד איש העסקים – שהוא הלקוח האמיתי של המשרד.

איש העסקים הינו בודד – בדרך כלל אין לאיש העסקים עם מי לחלוק ולשתף התלבטויות עסקיות ומשפטיות. שם נכנס המשרד, כעזר כנגדו, ביכולת לתת לאיש העסקים ליווי עסקי ומשפטי אשר יאפשר לו ראיה רחבה יותר של מצבו, והתמודדות עם הצלחות ו/או משברים – 

המשרד ילווה את הלקוח מחד בתכנוני מס אישיים ובינלאומיים, ומאידך, במשברים והסדרי חוב ועד לפשיטת רגל, ופתיחת דף חדש לאחריה. 

הבנק אינו חבר של איש העסקים או של הפירמה העסקית, הבנק מעוניין בדבר אחד בלבד והוא: להרוויח כסף בסיכון הכי נמוך וברווח הכי גבוה שניתן, ובעיקר – לא לאבד את כספו. הבנקאי, נחמד ככל שיהיה לא יסכן את רווחי הבנק לטובת העסק שלך.

לא סתם נאמר על הבנק כי "הבנק נותן מטריה ביום שמש".

אין מנוס, כל פירמה עסקית צריכה להתנהל לפחות בבנק אחד. כל איש עסקים צריך שלעסק שלו, יהיה ניהול כלכלי תקין וסדיר בכדי שיוכל לתכנן את הוצאות והכנסות החברה, וכדי שענייני החברה יוצגו באופן נכון מול הבנק.

עו"ד עומר נירהוד ניהל וקנה חברות והפך אותן לעסקים גדולים ומצליחים.

היום עו"ד נירהוד בנוסף להיותו בעלים של משרד עו"ד מצליח שמתמחה בליווי חברות ואנשי עסקים, הינו בעלים של מספר חברות, ויודע לראות את התמונה מכסא איש העסקים. בזכות ניסיונו העשיר בעולם העסקים, עו"ד עומר נירהוד מנוסה בעבודה מול בנקים ומתמחה בבניית תוכנית עסקית וביצירת המתווה הנכון לעבודה של איש העסקים והפירמה עם הבנק לאורך זמן.

כי אי אפשר לנהל עסק בלי עו"ד שילווה את העסק.

התקשר ונקבע פגישה