לוגו עומר נירהוד

ייצוג משקיעים

נפגעת בהשקעה? כספך אבד וגילית שהנכס "התאדה"? המיזם היה אמור להסתיים לפני זמן רב ותשובות אין – זה הזמן לעשות מעשה, ליצור קשר עם המשרד ולהבין את זכויותיך ומצבך, ולפעול להחזרת כספיך. 

ייצוג משקיעים שאיבדו השקעות בכל העולם

במציאות של ישראל 2021, מציאות בה בבנק מקבלים ריבית אפס על הכסף, ובה כל אחד מופצץ במדיה החברתית בעשרות הצעות השקעה "מפתות" שמבטיחות עשרה אם לא עשרים אחוזי רווח לשנה (ומעלה) בהשקעות "מפתות" מעבר לים – לא פלא שרבים מתפתים…. ונופלים.

כאן משרד עו"ד נירהוד נכנס לתמונה – עם רקורד של עשרות תביעות בסכומים של מיליוני ועשרות מיליוני שקלים, עם ראיה כלכלית רחבה, והיכרות עם שוק ההשקעות מתמחה המשרד בייצוג קבוצות של אותם נפגעי השקעות בתביעות כנגד אותן חברות, בעלי מניותיהן, מנהליהן, ולעיתים גם משרדי עורכי הדין ורואי החשבון שאמורים היו לפקח על ההשקעות, ולא עשו עבודתם, ומהווה היום את אחד המשרדים הבולטים בתחום בישראל.  

 

"מהמקום בו הייתי,לא אתן לאף איש עסקים ליפול.אוביל ואלווה אותו חזרה למעלה"

משרד עו"ד נירהוד ינתח את מצב ההשקעה, יבדוק את קיומן של עילות משפטיות כנגד המעורבים בהשקעה, יעזור לגרעין התובעים הראשוני לארגן קבוצת תובעים רחבה, על מנת להוזיל את עלויות התביעה לכל תובע ותובע ולבסס קבוצת תביעה משמעותית, וייצג את המשקיעים בתביעה כנגד כל מי שרימה, התרשל, או פעל שלא כדין, ואשר כתוצאה מפעולותיו משקיעים תמימים שסמכו עליו ואיבדו את כספם.
עומר נירהוד יצוג משקיעים
עו"ד עומר נירהוד

שנהיה בקשר

עומר נירהוד משרד עורכי דין

שעות פעילות המשרד 
09:00 – 17:00

רחוב ערבה 3, קריית שדה התעופה
(איירפורט – סיטי)

דוא"ל
office@nirhod-law.co.il

מהעיתונות

משרד עו"ד נירהוד ידוע בהיותו משרד מוביל בתחומו המגן ועוזר למשקיעים לקבל את כספם בחזרה. עו"ד נירהוד כלכלן ואיש עסקים  יודע לנתח את מצגי ההשקעה של החברות השונות ולאתר את הנקודות הבעייתיות, את המקומות המסכנים את המשקיעים. ניסיונו העשיר בעולם העסקים של עו"ד נירהוד מאפשר לו לראות את ולחשב את רמת המינוף של כל השקעה וכל מיזם ולהבין את הנתונים העומדים מאחורי המצגות המפוארות ובין השורות של המוצג ע"י חברות ההשקעה

כתבה במסגרת חדשות ערוץ כאן 11, בעקבות שורה של תביעות שהוגשו ע"י משרד עו"ד נירהוד כנגד חברת קרן הגשמה , מנהליה ובעלי מניותיה בהיקף של כמאה מיליון שקל, בשם מאות משקיעים שאיבדו את כספם.

משרד בוטיק עומר נירהוד

המשרד הינו משרד בוטיק המונה חמישה עורכי דין 

נסיונו הרחב של צוות המשרד מאפשר למשרד לתמוך בלקוחותינו מעבר להיבטים המשפטיים, גם בהיבטים עסקיים נושקים, באופן בו משרדנו יודע להגביר את פוטנציאל ההצלחה של לקוחותינו ולתרום להם ערך מוסף רב.

 

שנהיה בקשר